Wednesday 16 October 2013

Lawatan Kerja ke Jakarta, Indonesia

Assalamualaikum wbt...


Alhamdulillah.. diberi kesempatan utk aku kembali ke blog aku ni.. dah hampir setahun aku x update blog aku nih.. maklumlah, tahun 2013 ni, aku tersangat lah busy.. bnyk big2 event berlangsung spanjang tahun ni.. dengan mcm2 acara rasmi negara lah, dgn acara rasmi aku sendiri lah.. semuanya tahun ni.. tak sempat aku nak menulis kat sini... huhuhu....

InsyaAllah aku akn cuba mengUpdate sikit2 ape yg berlangsung spanjang tahun 2013 nih.. hehehe..

Mula2 sekali aku nk update pasal kerja aku hujung tahun lepas..dlm bln Disember mcm tu la seingat aku.. 
Lawatan Rasmi Pembesar Negara ke Jakarta, Indonesia (Yang di-Pertuan Agong Tuanku Sultan Abdul Halim Mua'adzam Shah dan Raja Permaisuri Agong Tuanku Hajah Haminah). sebenarnya aku terpaksa ganti org last2 minit.. sepatutnya org lain yg pergi, tp sbb org tu accident pulak, aku la yg terpaksa ganti.. dari opis aku ni, 2 org yg terlibat iaitu aku dan abg Azmi...
Aku agak bertuah sbb segala dokumentasi telah pun disiapkan oleh kwn aku yg accident tu.. jadi aku just tukar nama je.. hahaha..

Sepanjang aku kat sana, sempat gak aku cilok2 shot video.. hehehe.. ni memang minat aku sejak azali lg.. bg aku, video nih ade value dia yg tersendiri..



No comments:

Post a Comment